آخرین هفته پاییز همیشه فرصتیه برای جشن گرفتن و نزدیکتر شدن به همدیگه، به مناسبت یلدا؛ این سنت دیرینه ایرانی! جشن یلدا در سازمانها نهتنها برای گرامیداشت این آییین قدیمیست، بلکه زمانی مناسب برای تقویت روابط و روحیه تیمی در محیط کار هم هست. امسال، شرکتهای مختلف این فرصت رو غنیمت شمردن و تصمیم گرفتن با برگزاری جشن یلدا، فضایی شاد و صمیمی برای کارکنانشون ایجاد کنن.
در همین راستا، کامزی، بهعنوان برگزارکننده تخصصی رویدادهای سازمانی، مجری ۹ رویداد خاص در هفته آخر پاییز بود. این برنامهها ۶ جشن یلدا (در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذر )، ۳ رویداد تیم سازی و بیش از ۱۵۰۰ نفر از کارکنان شرکتهای بزرگ و شناختهشدهای مثل همراه تل، نوین تک، دایا پلیمر، رسیس، دیجی کالا، ازکی، اسنپ و یکتانت رو شامل میشد.
کامزی در این رویدادها تلاش کرد تا با ارائه خدمات متنوعی مثل مدیریت اجرای رویداد، موسیقی زنده، بازیهای تیمی خلاقانه، پذیرایی جذاب و … لحظاتی فراموشنشدنی برای کارکنان این شرکتها خلق کنه. علاوه بر شادی و تفریح، برنامهها بهگونهای طراحی شدن که حس همدلی و همکاری بین اعضای تیمها تقویت بشه. هر شرکت با توجه به نیازها و فرهنگ سازمانی خودش، بخشی یا تمامی برنامهها رو به کامزی سپرد و این اعتماد باعث شد، تجربهای بینقص برای همه شرکتکنندهها رقم بخوره.
رویدادهای هفته گذشته نشون داد که جشنها و رویدادهای سازمانی چطور میتونن به ابزاری موثر برای بهبود ارتباطات تیمی و افزایش انگیزه کارکنان تبدیل بشن.
خدمات کامزی در رویدادها
در این رویدادها همهچیز طوری طراحی شده بود که هم شادی و سرگرمی، هم تقویت روابط تیمی به بهترین شکل ممکن انجام بشه. خدماتی شامل برنامهریزی رویداد، تامین تجهیزات، پذیرایی، موسیقی زنده و… که همگی فضایی پرانرژی و صمیمی ایجاد میکرد تا به همکاران فرصتی بده در کنار هم، لحظات خوشی رو تجربه کنن.
برای بعضی رویدادها برنامههای تیمسازی هم برگزار شد. برای مثال، در جشن رسیس، بازیهای تیمی بهویژه ساخت لگو، به همکاری بیشتر تیمها کمک کرد. از اونجا که این لگوها به کودکان نیازمند اهدا شد، این کار هم فضای همدلی و مسئولیتپذیری ایجاد کرد، هم به شرکتکنندگان این حس رو داد که تیمشون میتونه علاوه بر فعالیتهای کاری، تاثیر مثبتی هم در جامعه بذاره. اینجوری بود که کامزی به کمک رویدادهای تیمسازی، جشنهای یلدا رو به یک تجربه فراتر از شادی تبدیل کرد و قدمی در راستای مسئولیت اجتماعی خودش برداشت.
رویدادهای جشن یلدا
این رویدادها از جشنهای بزرگ و پرجمعیت گرفته تا دورهمیهای کوچک و صمیمی، همه با هدف تقویت روابط تیمی و ایجاد لحظاتی شاد طراحی و اجرا شدن. خدمات متنوعی مثل موسیقی زنده، پذیرایی ویژه یلدا و برنامههای جذاب دیگه که این رویدادها رو به لحظاتی فراموشنشدنی برای شرکتکنندگان تبدیل کرد.
جشن یلدای صمیمی در بخش انبار همراه تل
در یکی از رویدادهای یلدا، کامزی جشن یلدا رو برای ۱۰۰ نفر از کارکنان بخش انبار شرکت همراه تل برگزار کرد. این بخش از رویداد شامل پذیرایی ویژه یلدا با انواع آجیل، میوههای خشک و تازه و شیرینیهای سنتی ایرانی بود.
جشن یلدای پرانرژی همراه تل در دفتر مرکزی
رویدادی دیگر از جشن یلدا در دفتر مرکزی همراه تل در جردن برگزار شد. این رویداد با حضور ۳۵۰ نفر از کارکنان اجرا شد و کامزی در این رویداد، خدماتی مثل موسیقی زنده و پذیرایی به شرکتکنندگان ارائه داد که فضای گرم و دوستانهای در محیط کاری ایجاد کرد.
جشن یلدا و برنامه تیمسازی نوین تک
در جشن یلدا و برنامه تیم سازی نوین تک، ۴۰ نفر از کارکنان این شرکت دور هم جمع شدن. کامزی با طراحی یک برنامه ویژه که شامل تیم سازی (آشنایی بیشتر، بازیهای تیمی)، پخش موسیقی و فیلم میشد، فضایی پر از انرژی و همکاری برای تیم نوین تک ایجاد کرد. بازیهای تیمی به اعضای تیم فرصتی داد تا علاوه بر تقویت مهارتهای گروهی، خلاقیت و توانمندیهای فردیشون رو در یک فضای دوستانه به اشتراک بذارن.
جشن دورهمی یلدای دایا پلیمر
جشن یلدای دایا پلیمر در کافه مزرعه، بهطور خاص برای ۱۱ نفر از کارکنان این شرکت طراحی شد. این دورهمی صمیمی فرصتی بود برای گذراندن یک روز متفاوت در فضایی آرام و دوستانه. کامزی علاوه بر پذیرایی ویژه یلدا، بخشهای سرگرمکننده و تیمسازی هم تدارک دیده بود تا اعضای تیم دایا پلیمر همزمان با لذت بردن از جشن، در فعالیتهای گروهی مشارکت کنن.
جشن یلدا و مسئولیت اجتماعی در رسیس
جشن یلدا و جشن ۸ سالگی شرکت رسیس در مهرشهر با حضور ۵۰ نفر از کارکنان این شرکت برگزار شد. کامزی این رویداد رو به دو بخش مجزا و در عین حال مرتبط بههم تقسیم کرد: یک بخش جشن یلدا و بخش دیگه برنامههای تیمسازی و مسئولیت اجتماعی. در بخش تیمسازی، شرکتکنندگان در بازیهایی مثل ساختن سازههای لگو با هم همکاری کردن و این بازیها حس همکاری رو در افراد تقویت میکرد. بعد از ساخت سازهها، لگوها به کودکان بدسرپرست هدیه میشد و این کار باعث شد همکاران نه فقط احساس مسئولیت اجتماعی بیشتری پیدا کنن، بلکه از بودن در کنار هم و انجام یه کار خوب، احساس رضایت و همدلی عمیقی داشته باشن. این رویداد بهخوبی تونست ترکیبی از جشن، همدلی و مسئولیت اجتماعی رو برای شرکتکنندگان رقم بزنه.
جشن یلدای دیجی کالا
جشن یلدا دیجیکالا برای ۱۰۰۰ نفر از کارکنان این شرکت بهطور ویژه در سه بخش مختلف برگزار شد. این رویداد در انبار دانش دیجیکالا با فضاسازی متفاوت، موسیقی زنده و پذیرایی خاص، به یکی از خاطرهانگیزترین جشنهای یلدا تبدیل شد.
رویدادهای تیم سازی ازکی، اسنپ و یکتانت
در کنار جشنهای یلدا، سه رویداد تیمسازی اختصاصی در کافه مزرعه برای سه شرکت مختلف برگزار شد. هر یک از این رویدادها مختص به یکی از شرکتها بود و کامزی با توجه به نیازهای هر تیم، برنامهریزی ویژهای برای این رویدادها داشت.
این سه شرکت که هر کدوم در حوزه خودشون پیشرو هستن، ازکی (فعال در حوزه بیمه آنلاین)، اسنپ (پلتفرم جامع خدمات آنلاین)، و یکتانت (متخصص تبلیغات دیجیتال) با همکاری کامزی موفق شدن رویدادهایی متفاوت و تاثیرگذار برای تیمهاشون رقم بزنن.
این رویدادهای تیم سازی طوری طراحی شده بودن که همه اعضای تیم در فضایی دوستانه و صمیمی با هم تعامل داشته باشن. برای تیم ازکی، بازیهایی مثل حل معماهای گروهی و چالشهای فکری برگزار شد تا خلاقیت و همکاری اعضا تقویت بشه. در رویداد تیم سازی اسنپ، اعضای تیم در چالشهایی شرکت کردن که هم نیاز به همکاری داشت و هم رقابت! این چالشها شامل بازیهای فکری و گروهی بود که به تقویت همبستگی بین اعضای تیم کمک کرد. برای یکتانت هم، برنامهای شامل یک سری فعالیتهای گروهی برگزار شد که با چالشهای فکری و حرکتی همراه بود تا اعضا علاوه بر تقویت روابط تیمی، حس همکاری بیشتری پیدا کنن.
سخن پایانی
کامزی با برگزاری این ۹ رویداد در طول یک هفته، فضایی متفاوت و به یاد ماندنی برای شرکت کنندگان فراهم کرد و به رکوردی جدید از فعالیت خودش دست یافت. چه در جشنهای یلدا و چه در برنامههای تیم سازی، کامزی تونست لحظات شاد و مفیدی رو برای کارکنان شرکتها ایجاد کنه. اگه شما هم به دنبال فرصتی هستین تا تیمتون رو به هم نزدیکتر کنین و یک رویداد به یاد موندنی برای شرکتتون برگزار کنین، کامزی آمادهست تا این تجربه رو برای شما فراهم کنه. برای اطلاعات بیشتر و برنامهریزی رویدادهای سازمانی و تیم سازی، همین حالا با کامزی تماس بگیرین و یک رویداد ویژه رو برگزار کنین.